Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług Fundacji Szkoła
Pływania (dalej: „Klub”), prowadzonego przez Fundację Szkoła Pływania z siedzibą w
Kościerzynie, przy ul. Młodokaszubów 1/1, NIP: 5911726566 (zwana dalej: „Firmą”).
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
korzystających z serwisu internetowego www.glinski.lupposystem.com oraz Fundacji
Szkoła Pływania (dalej: „Klub”). Określa zasady korzystania z Fundacji Szkoła Pływania,
serwisu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za
pośrednictwem serwisu internetowego.
Zajęcia prowadzone są w ramach klubu sportowego Fundacji Szkoła Pływania. Działalność
klubu reguluje regulamin klubu sportowego. Członkowie klubu korzystają z zajęć Fundacji
Szkoła Pływania i jej działalności w ramach wnoszonej opłaty członkowskiej.
Każdorazowo, kiedy mowa o klientach lub uczestnikach zajęć należy przez to rozumieć
także członków klubu sportowego.
§1 DEFINICJE
1.1 Sprzedawca – Fundacja Szkoła Pływania z siedzibą w Kościerzynie, przy ul.
Młodokaszubów 1/1, NIP: 5911726566.
1.2 Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę
ze Sprzedawcą poprzez zakup członkostwa lub wejścia jednorazowego.
1.3 Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy
Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
1.4 Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Klubu, której integralną
częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
1.5 Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze
Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
1.6 Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie
dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
1.7 Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym
imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
1.8 Członkostwo – abonament uprawniający Klienta Klubu do korzystania z oferty placówki.
1.9 Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument akceptowany przed pierwszym
treningiem.
1.10 Serwis – serwis internetowy wraz ze sklepem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
internetowym www.glinski.lupposystem.com.
1.11 Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu internetowego), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
1.12 Okres Rozliczeniowy – okres obejmujący kolejno 30 dni, przypadający w czasie
obowiązywania umowy zawartej na czas nieoznaczony, w którym Klient posiada dostęp
do określonych usług Klubu oraz za który jest on zobowiązany uiścić należną opłatę.
1.13 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
1.14 Konto – konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta
oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
1.15 Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
1.16 Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie
warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
1.17 Produkt – dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a
Sprzedawcą.
1.18 Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie
adresu e-mail i hasła.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
2.1 Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważne członkostwo. W
przypadku nieposiadania członkostwa upoważniającego do wejścia na basen jest
zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każde członkostwo określa
precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki
w wybranych terminach, na określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać
w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
2.2 Otrzymanie dostępu do korzystania z Klubu jest równoznaczne z wykupieniem w serwisie
internetowym Klubu jednorazowego wejścia lub wybranego członkostwa – zgodnie z
obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Klubu, który
otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta z Klubu lub przystępuje
do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i
nie deklarował zmian w zapisach.
a. Klienci akceptują oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia zaznaczając
checkbox na stronie internetowej przy zakupie członkostwa, które potwierdzają stan
faktyczny i stanowią odrębną deklarację
b. Klient Klubu zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Klubu o zmianie danych
osobowych.
c. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o
przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe
zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
d. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę
indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
2.3 Trener ma prawo nie wpuścić klienta do Klubu na zajęcia, których wcześniej nie opłacił:
a. Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o
niewpuszczeniu na teren Klubu lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania
przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych
klientów.
b. Pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym
momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.
2.4 Klub informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu
znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Klubie, są zajęciami technicznymi,
opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
2.5 Klub nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach.
Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient Klubu
deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie członkostwa,
jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy
własnego nastroju. Klient Klubu taką deklarację składa, podpisując oświadczenie
znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
2.6 Trener w Fundacji Szkoła Pływania prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia
rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie
komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i
wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy
nauką poszczególnych figur. Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem
na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości,
oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza
podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
2.7 Zajęcia trwają 45 minut.
2.8 W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w swoich zajęciach, ma prawo odrobić je
na grupie wskazanej przez jego trenera prowadzącego. By mieć prawo do odrobienia
zajęć, niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 24h przed terminem zajęć.
Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 24h przed terminem zajęć nie mają
prawa do odrobienia zajęć w tym trybie. Odrobienie zajęć odwołanych w prawidłowym
terminie możliwe jest w przeciągu dwóch miesięcy od terminu zajęć.
2.9 Fundacja Szkoła Pływania zastrzega, iż przedmiotem usługi są rezerwacje terminów na
dane zajęcia, polegające na tym, że Klient wykupuje członkostwo w formie rezerwacji
terminu oraz wybranego miejsca na grupie na dane zajęcia. Rezerwacja jest rozumiana
jako każdorazowa deklaracja uczestnictwa na zajęciach na wybrany dzień i godzinę. Są to
nietypowe zajęcia i posiadają określoną ciągłość, a co za tym idzie, Fundacja Szkoła
Pływania nie ma możliwości dopisania nowych osób do grup, które już wystartowały, tak
więc rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze
względu na wymaganą ciągłość zajęć. Brak obecności powoduje omijanie kluczowych
lekcji, które są dedykowane pod kolejne spotkania i podzielone tematycznie. Lekcje
można nadrobić poprzez odrabianie zajęć, muszą one jednak zachować swoją ciągłość. W
przypadku wykupienia członkostwa na 4 wejścia, członkostwo jest traktowane jako
osobna rezerwacja na 4 różne terminy (4 różne lekcje). Po przekroczeniu terminu (daty)
członkostwo i możliwość jego wykorzystania wygasa, a Klient ma prawo odrobić
niewykorzystane zajęcia (patrz pkt nr 2.8). Niewykorzystane członkostwo jest terminowe
i nie może przejść na inną osobę.
2.10 Na odrobienie prawidłowo zgłoszonych nieobecności Klient ma dwa miesiące.
2.11 Uczestnik może zgłaszać nieobecności i chęć odrobienia Zajęć, ze wskazaniem Zajęć, na
których to odrobienie ma mieć miejsce, wyłącznie poprzez numer telefonu Fundacji.
2.12 Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa
Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w
przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci
foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania.
Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba
utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Klub usunie zdjęcie lub
wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały
należące lub powiązane z Klubem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie
materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz
poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by
mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć
video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do
promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem
usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/
grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały
nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim.
Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce
przepisom.
§3 BEZPIECZEŃSTWO
3.1 Fundacja Szkoła Pływania informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu
maksymalnego zabezpieczenia klienta Klubu. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie
rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji
lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do
poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją.
Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
3.2 Przed rozpoczęciem Zajęć, Uczestnik powinien przeprowadzić rozgrzewkę.
3.3 W trakcie uczestnictwa w zajęciach, Uczestnik zobowiązany jest stosować się do zaleceń
i wskazówek Instruktora.
3.4 W przypadku stwierdzenia faktu naruszenia porządku, łamania postanowień Regulaminu
lub regulaminu Basenu, a także w każdej sytuacji, w której Uczestnik nie stosuje się do
zaleceń i wskazówek Instruktora, zarówno Klub, jak również Instruktor czy Personel
Basenu, mają prawo przerwać zajęcia i odmówić dalszego jego prowadzenia dla
Uczestnika, który dopuścił się ww. naruszeń.
3.5 Uprawnienie Klubu, Instruktora oraz Personelu Basenu, o którym mowa powyżej,
przysługuje wyżej wymienionym również wtedy, gdy Uczestnik zatai informację o
przeciwwskazaniach zdrowotnych do uczestnictwa w zajęciach lub o wystąpieniu
objawów choroby zakaźnej.
3.6 Uczestnik zobowiązany jest do korzystania ze sprzętu sportowego, znajdującego się na
Basenie, zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcjami Instruktora lub Personelu Basenu.
3.7 Uczestnik biorący udział w zajęciach jest zobowiązany do przebrania się w odpowiedni
strój, tj. strój kąpielowy, czepek oraz klapki, przed przystąpieniem do zajęć realizowanych
w ramach zajęć.
3.8 Uczestnik zajęć zobowiązany jest do punktualnego przybycia na Basen, w którym zajęcia
się odbywają. W przypadku spóźnienia, Klub lub Instruktor ma prawo odmowy udziału
Uczestnika w zajęciach.
3.9 Uczestnicy zajęć, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych substancji
odurzających, nie mogą uczestniczyć w zajęciach. O braku możliwości udziału w zajęciach
z ww. powodu decyduje Personel Basenu, Klub lub Instruktor.
3.10 Przed rozpoczęciem zajęć, Instruktor lub Klub mogą sprawdzić listę obecności.
3.11 Uczestnik nie może przebywać w basenie przed pojawieniem się Instruktora. Uczestnik
jest również zobowiązany do natychmiastowego opuszczenia basenu po zakończeniu
zajęć.
3.12 Zabronione jest spożywanie jakichkolwiek produktów spożywczych w trakcie zajęć
przeprowadzanych na Basenie podczas zajęć.
3.13 Uczestnicy są zobowiązani do zachowania ostrożności w trakcie zajęć przeprowadzanych
podczas zajęć.
3.14 Uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Instruktora, w miarę możliwości
przed rozpoczęciem zajęć, o swoim złym samopoczuciu, urazach, kontuzjach, ciąży, a
także o fakcie przebywania pod stałą opieką lekarską. Uczestnik, u którego występują
przeciwwskazania medyczne (jakiejkolwiek natury, wynikające z jakiegokolwiek źródła),
powinien bezwzględnie powstrzymać się od wszelkich aktywności, które mogłyby
zagrozić jego zdrowiu lub bezpieczeństwu. W takich wypadkach Uczestnik powinien
zrezygnować z uczestnictwa w zajęciach
3.15 W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących sprawności fizycznej lub zdolności do
wykonywania ćwiczeń fizycznych, Uczestnik zajęć, przed przystąpieniem do wykonywania
jakichkolwiek ćwiczeń fizycznych, powinien zasięgnąć porady lekarskiej.
3.16 Pogorszenie samopoczucia Uczestnika podczas zajęć obliguje go do niezwłoczneg o
przerwania ćwiczeń i powiadomienia o pogorszeniu samopoczucia Instruktora lub
Personel Basenu.
3.17 Uczestnik posiadający przeciwwskazania zdrowotne, w szczególności posiadający
istniejące urazy, padaczkę lub inne schorzenia o podłożu neurologicznym, cukrzycę,
choroby serca, nadciśnienie, silne zwyrodnienia kręgosłupa czy stawów, choroby
nowotworowe, choroby układu oddechowego, choroby i schorzenia układu krążenia,
choroby i schorzenia układu moczowego, a także Uczestnik będący w ciąży, przed
przystąpieniem do zajęć informuje o fakcie występowania przeciwwskazań lub bycia w
ciąży i oświadcza Klubowi lub Instruktorowi, że jest pod stałą opieką lekarską i lekarz
wyraża zgodę na udział Uczestnika w zajęciach.
3.18 Uczestnik samodzielnie ocenia możliwość realizacji ćwiczeń pokazywanych przez
Instruktora w trakcie zajęć, dozując ćwiczenia w stosunku do możliwości swojego
organizmu.
3.19 Klub informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia
miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez
nadzoru i zostawić w zamkniętej na klucz szafce, w celu zminimalizowania ryzyka
kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa
do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych
na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej
staranności w celu ich zabezpieczenia (pozostawienia w zamkniętej szafce), mimo zaleceń
ze strony Klubu. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc
do niego uwag.
3.20 Fundacja Szkoła Pływania informuje, że teren Klubu jest monitorowany ze względów
bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie Klubu jest skrupulatnie rejestrowane (audio i
video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet,
kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek
sporów prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest jedynie teren holu na
wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Codzienna praca Klubu nie
będzie rejestrowana, a materiały codziennie kasowane. Jest to działanie jedynie
prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na
nagrywanie, prosimy o opuszczenie Klubu.
3.21 Teren Fundacji Szkoła Pływania jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią
publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie Fundacji Szkoła Pływania
znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające
określone kryteria wynikające z regulaminu Fundacji Szkoła Pływania. Nie jest dozwolone,
by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać
się po terenie Klubu. Każda próba zakłócenia pracy trenerów lub administracji będzie
skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz
nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych
utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Klubu jako
zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy Klubu i brakiem możliwości
wykonywania swojej pracy.
§4 OPŁATY
4.1 Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Przelew bankowy.
b. Inne formy płatności elektronicznej.
4.2 Płatność należy zrealizować do ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego.
4.3 Koszt zajęć zależy od liczby obecnych osób na zajęciach, co jest zgodne z cennikiem.
4.4 Zajęcia indywidualne oraz zajęcia w małych grupach (1-4 osoby) płatne są w systemie
abonamentowym – płatność miesięczna z góry. Zajęcia w dużych grupach (5–10 osób, tor
wynajęty) – opłata jest semestralna (wrzesień–styczeń, luty–czerwiec), z możliwością
płatności w ratach po konsultacji. Możliwy jest rabat 10% dla rodzeństw.
4.5 W zajęciach indywidualnych i małych grupach (1-4 osoby) Uczestnicy kupują w recepcji
bilet wstępu na basen na 60 minut. W dużych grupach (5–10 osób) bilet wstępu jest
wliczony w cenę zajęć.
§5 KONTAKT Z FUNDACJĄ
5.1 Adres Sprzedawcy: ul. Młodokaszubów 1/1, 83-400 Kościerzyna
5.2 Adres e-mail Sprzedawcy: gliński.szkolaplywania@gmail.com
5.3 Numer telefonu Sprzedawcy: 510 662 105
5.4 Numer rachunku bankowego Sprzedawcy. 47 1140 2004 0000 3802 8578 9546 mBank
5.5 Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów
podanych w niniejszym paragrafie.
5.6 Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: od poniedziałku od
piątku od 8 do 16
§6 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE
6.1 Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest
podanie następujących danych:
a. Adres e-mail,
b. Imię,
c. Nazwisko,
d. Numer telefonu komórkowego,
e. Data urodzenia.
6.2 Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
6.3 Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowioneg o
w Formularzu rejestracji.
6.4 Osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych lub posiadające
ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto w Serwisie, jeśli
uzyskają zgodę Opiekuna.
6.5 Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy,
w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adres e-mail.
§7 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
7.1 Zamówienia można składać ́ 24 godziny na dobę.̨ W celu złożenia Zamówienia należy:
a. zalogować się do Serwisu (opcjonalnie);
b. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk
„Wybieram” (lub równoznaczny);
c. zalogować się lub zarejestrować;
d. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) oraz potwierdzić zamówienie,
klikając w link przesłany w wiadomości e-mail; glinski.szkolaplywania@gmail.com
e. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
opłacić zamówienie w określonym terminie.
§8 WYKONANIE UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
8.1 Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie.
8.2 Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia
i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu
Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą
otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między
Klientem a Sprzedawcą.
8.3 W przypadku wyboru przez Klienta:
a. Przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do
dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie
anulowane.
§9 ODSTĄPIENIE I REKLAMACJE:
9.1 Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w
ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.
9.2 Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.
9.3 Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną
poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: gliński.szkolaplywania@gmail.com.
Dane kontaktowe: Fundacja Szkoła Pływania, ul. Młodokaszubów 1/1, 83-400
Kościerzyna. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi
załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
9.4 Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 9.3 adres.
Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni.
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ:
10.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady
dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
10.2 Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U.
z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim
a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
10.3 Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
§11 SIŁA WYŻSZA
11.1 Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron,
których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają
realizację Umowy.
11.2 W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub
utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż
w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
11.3 W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi
na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły
Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia,
w którym usługa nie była świadczona.
11.4 Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi
niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi
odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za
pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
11.5 Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich
akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w
ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu
ustania Siły Wyższej.
11.6 W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do
zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji
usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie
zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej
sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
11.7 Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji
wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.
§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1 Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy
ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Klubu bez zgody organu odpowiedzialnego za
takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Klubu, zajęć, wizerunku
trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów
odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości
polubownego rozwiązania sprawy.
12.2 W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki
sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj:
https://szkolaplywaniakoscierzyna.pl/
12.3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy z
Klubem, by Klub był w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Klubu.
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko
Adres
Nazwa i adres przedsiębiorcy
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja/My ()………………….……………niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym() odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy() ………………………………..……
umowy dostawy następujących rzeczy() ………………………………………………………….. umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi()……………………………………………………………………..…………………………..
Data zawarcia umowy1/odbioru2()………………………………………..………………. …………………………………. Podpis () Niepotrzebne skreślić
1 podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług
2 podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru
